Saturday, February 7, 2009

Început

Sesiunea s-a terminat; bine sau mai putin bine, asta in functie de eforturile depuse de fiecare dintre noi. Si ce face studentul dupa o sesiune? Sarbatoreste. Asta vroiam si noi.
De obicei, cand ies cu colegii alegem Janis. Chiar imi place Janis. Nu inteleg de ce ies doar cu ei acolo. Infine. De data asta nu a fost sa fie asa. Sa zicem ca se dorea o schimbare. Nu sunt adeptul schimbarilor dar nici nu pot sa spun ca nu imi plac. Dupa mai multe incercari esuate am ajuns in Avenue. Era pentru prima data cand intrasem. De obicei treceam pe acolo la ore tarzii si muzica bubuia ingrozitor. Nu tocmai cum imi place mie... Cred ca acum era undeva la ora 21. Am intrat si era liniste... aproape pustiu. Dragut de altfel, si nu imi amintesc sa ma fi intepat nasul de la miros de beci, ceea ce consider ca este un maaare plus.
-Deci, ramanem? -Ramanem.

Zis si facut. Am luat o berica si am inceput sa vorbim. Am ridicat paharul sa ciocnim in cinstea ultimelor 3 sesiuni ramase de petrecut impreuna. Parca ezitand, s-au mai ridicat doua pahare. (am uitat sa mentionez ca a fost mai mult o iesire "in familie").

Stiti cum e atunci cand simti si stii ca ceva o sa se intample sau ca s-a intamplat doar ca nu vrei sa ti se confirme? Banuiesc ca da. In situatia respectiva ma aflam eu. Pana cand inevitabilul s-a produs. Fetele mele o sa plece. Mai avem un singur semestru de petrecut impreuna. Au ales varianta ERASMUS. Muzica mergea din ce in ce mai tare... nu ne mai auzeam...
Viata ne aduna, viata de desparte...

2 comments:

  1. Bonsoir Madame...si ne desparte doar pentru a ne readuce impreuna...
    P.S. Vive le theatre!!! :)

    ReplyDelete