Friday, February 20, 2009

Despre studenti

A fost odata...
- Un imparat! vor spune repede micutii mei cititori.
- Nu copii... n-ati ghicit. A fost odata un student... ca toti aceia care dupa ce termina liceul vor sa cunoasca anii de studentie... Si exact asta am vrut sa spun: "sa cunoasca anii de studentie".
Anii de studentie se vor a fi cei mai frumosi si mai importanti ani din viata, pentru ca, in acesti ani, iti formezi noi prieteni, prieteni cu care ai ceva in comun pentru toata viata, si anume vocatia aleasa; iti conturezi viitorul, treci prin nenumarate experiente, si, de asemenea procesul tau de maturitate se apropie de final. Devii om mare, cu capul pe umeri. Dar din pacate, studentii zilelor noastre vad putin diferit viata de student (binenteles, nu toti).
Ce este studentia cand la facultate sunt mai multe locuri decat studenti (nu ca nu ar fi studentii cu miile) si cand facultatea se face doar pentru diploma?

Cu riscul de a parea studentul cu ochelarii cat fundul de borcan cum adesea sun vazuti cei care trateaza in acest fel subiectul, am sa spun ca nu e la locul lui sa faci sau sa iti doresti sa faci facultatea pentru ca: "frate, abia astept sa termin odata liceu' asta de tot ____ si sa ma duc la facultate! acolo viata! distractie de distractie, nu iti are nimeni grija, scap si eu de "batrani", si-apoi cu examenele o scot eu la capat cumva, ce naiba!"...
O sa revin la subiect cu o alta ocazie. Pana atunci ganditi-va si voi ;)

Pentru amuzament am va prezint studentul fericit dupa cum urmeaza:

1 comment: